Unitatea din SUA a producătorului auto german Volkwagen a folosit un comunicat fals ca truc de marketing.
Unitatea americană a Volkswagen AG a emis marți un comunicat de presă fals, susținând că își va redenumi firmele din SUA drept „Voltswagen of America” într-o acțiune de marketing menită să atragă atenția asupra vehiculelor sale electrice, a declarat marți compania.
VW a fost criticat pe rețelele de socializare pentru comunicatul său de presă înșelător, unii comentatori amintind de scandalul emisiilor de carbon de acum câțiva de ani .
„Volkswagen of America nu își va schimba numele în Voltswagen. Redenumirea a fost menită ca un anunț de 1 aprilie, ziua glumelor, atenționând asupra lansării SUV-ului ID.4 complet electric și semnalând angajamentul nostru de a aduce mobilitatea electrică tuturor ”, a declarat un purtător de cuvânt VW .
Comunicatul de presă, postat pe site-ul său web și însoțit de tweet-uri, a difuzat de Reuters și alte media, și tot marți, mai târziu, VW l-a șters de pe site.
sursa: Reuters